כולם מדברים על קידום אתרים, על האלגוריתם של גוגל. מנסים לפצח את סודות החיפוש ברשת, מכוונים למנוע החיפוש ומתהדרים בדפים עם תוצאות של אופטימיזציה טובה, מדורגת גבוה, אתרים שעולים ראשונים בתוצאות החיפוש, שלכאורה נראים ובולטים יותר מאתרים אחרים. אז איך זה עובד בעצם ומה הקשר של עיצוב לוגו?
יש כמה דברים שצריך לעשות ברשת כדי לבלוט. ראשית כל בעל עסק או חברה צריך להפנים, שאם יש לו אתר הוא חייב קידום, ואם יש לו דף נחיתה הוא חייב קמפיין כדי להניע אליו גולשים. הוא חייב לעשות משהו ובגלל זה יותר ויותר בעלי עסק פונים אל משרד פרסום מקצועי.
לאנשים שהמקצוע שלהם זה לא אינטרנט, מאוד קשה לדמיין איך עובד כל הדבר העצום הזה שנקרא רשת האינטרנט, אבל לאנשי אינטרנט דבר אחד ברור: הרשת היא עצומה, כמות הגולשים היא עצומה. הם גולשים באתרים האלה והם גולשים בפייסבוק והם ביוטיוב והם פה והם שם, והאתר שלהם צריך להתנהג כמו חכה עם פיתיון מעולה כדי לדוג את הגולשים הפוטנציאליים שלכם, אלה שיתכן מאוד הולכים להיות הלקוחות החדשים שלכם. אז בין אם זה עיצוב לוגו, כתיבת תוכן או קידום אורגני יש להבין כמה דברים חשובים לפי שמתחילים את מלאכת העבודה.
תוכן טוב עובד מצוין !
קידום אורגני (קידום שמתהווה מעצמו ויש לו תוצאות מוכחות), הוא קידום שמתבצע בצורה של פרסום באינטרנט כמו פרסום מאמרים באתרים שונים עם החלפת קישורים בנוסף לתוכן איכותי שמפורסם באתר. הרעיון הוא שגולשים יגיעו לתוכן שאתה מפרסם ובקליק על הקישור הם יגיעו לאתר שלך.
אבל יש תנאי אחד מאוד חשוב שאם המאמרים הללו לא עומדים בו, הגולשים לא נשארים במאמר ומכאן שהם גם לא יגיעו לקישור שלך- וזה התוכן. תוכן הוא המלך – וכאשר הוא בא בתוספת של עיצוב לוגו איכותי. התוצאה נהדרת.
תוכן ומאמרי קידום אורגני איכותיים מעידים עליך, מוסיפים לתדמית שלך, ממתגים אותך וגורמים לגולשים לקרוא את המאמרים שלך עד הסוף וגם להגיע לאתר שלך. צריך להשקיע בזה, צריך למצוא כותבי תוכן שיודעים להרים מאמר כמו שצריך מכל בחינה, כי לא חסר תכנים גרועים ברשת, וזה עלול להזיק לך ולמוניטין שלך אם התכנים של המאמרים שלך רדודים ושגויים. עיצוב לוגו טוב ותוכן איכותי. שילוב מנצח.
יש לך 8 שניות לעניין את הגולש !
ממידע ברשת עולה כי הזמן הממוצע של כל גולש באתר כלשהו עומד על 8 שניות (ויש שאומרים שהזמן הולך ופוחת ועומד היום על 5 שניות). בין השאר זה גם הזמן שהוא יקרא את המאמר שלך. תן לו כותרת טובה, תהיה עדכני, מדויק, מקצועי ותתנסח כראוי. גם אם הוא לא ילחץ על הקישור שלך, הוא כבר יחשוב עליך דברים טובים כי התוכן הוא הראי, הפנים והחותמת של העסק שלך.
עיצוב לוגו מעניין אתכם? רוצים לקדם את האתר שלכם ברשת? כל זאת בעוד מתקשר יחדיו – איך עושים זאת? מוזמנים ליצור קשר ולהתחיל בתהליך. לחצו כאן או התקשרו מיידית להתחלת התהליך למספר 073-2158611