מיתוג למשרד אדריכלים- היתרונות
מיתוג למשרד אדריכלים- אין אדריכל אשר אינו חולם על הרבה לקוחות שמעריכים את עבודתו וממליצים על הכישרון והיחס הטוב שלו ללקוחות בפני קרובים או חברים. כל אדריכל, מתחיל את דרכו באוניברסיטה או במכללה. הסטאז' אינו קל ויש להתנסות הרבה בשטח ולבקר בתערוכות, כנסים ולהתעדכן בכל החידושים כולל נסיעות לחו"ל. ישנם אדריכלם אשר מתחלים את דרכם בחברת אדריכלות ויש כאלה שמעיזים יותר ופותחים משרד משלהם, כאשר הם עובדים היטב בנושא של מיתוג לאדריכלים.
על מנת להתחיל להפוך למותג בתחום האדריכלות, יש להגיע לכנסים ולהתחיל עם אינטראקציות , כך שניתן יהיה להכיר את האדריכל. מלבד זאת, תיק עבודות חייב להיות לכל אדריכל, אשר בו יציג את עבודותיו. בניית לוגו לכרטיסי ביקור מעניין ומיוחד יוסיפו עבור מיתוג למשרד אדריכלים. יש לעשות את כל מה שאפשר, על מנת להיות בקו אחד עם האדריכלים המובילים .
כלים דיגיטליים למיתוג מוצלח שיביא תוצאות למשרד אדריכלים
השפה החזותית של משרד האדריכלות שלכם היא הא'-ב' של מיתוג למשרד אדריכלים. יש להעניק למשרד האדריכלות שלכם, לוגו, אתר אינטרנטי איכותי, בלוג, דף עסקי בפייסבוק ובלינקאדין, פרופיל פעיל גם באינסטגרם, פורטל של אדריכלים בישראל ובכל מקום שניתן יהיה להיתקל בשם המשרד שלכם. החוכמה הא לפרסם באתר האינטרנטי את העבודות הכי מוצלחות, כך שנתן יהיה להתרשם מעבודותיכם. הבידול הינו חשוב ולכן, יש למצוא דרך שתבדל אתכם משאר משרדי האדריכלים בארץ.
ישנם אדריכלים רבים, אשר עוסקים הרבה עם נטוורקינג. הם הופכים להיות שותפים בפרויקטים קהילתיים, יוצרים קשרים עסקיים עם ספקים ידועים והם מצליחים אף לבלוט בתקשורת. תמיד ניתן למצוא עוד דרכים להגיע ללקוחות באמצעות אנשי מקצוע אשר תפגשו באירועים שונים. ייתכן כי הלקוחות יגיעו אליכם באמצעות כרטיס הביקור שחילקתם בכנס או בתערוכת אדריכלים. מומלץ להציץ מדי פעם בגוגל, ולבדוק כאשר אתם מקלידים את שם משרד האדריכלות שלכם, אם אכן נתן להגיע אליכם בקלות ובאיזה מיקום אתם נמצאים בדפי גוגל.
אם אדריכלים מתחילים הפכו לשמות הגדולים אז מדוע גם אתם לא תהיו שם?
הזירה של האדריכלים בישראל היא די תחרותית ומומלץ כי תבליטו את ההתמחות שלכם באדריכלות אם זה עבור ווילות מיוחדות, סגנון נועז, מטבח כפרי מעוצב ועוד. התמחות באדריכלות של בתי עסק, משרדים וכדומה. כדאי כי תמצאו איזו שהיא דמות שתהפוך לסוג של מנטור עבורכם, כזה שיש לו השפעה רבה בענף האדריכלות, מה שיסייע לכם לפרוץ דרך ולהגיע למטרה של מיתוג למשרד אדריכלים. סוג של דמות רבת השפעה זו בענף, יכולה להיות אדריכל מצליח ובעל שם, מרצה בתחום וכדומה. יש לטפס באופן עקבי בסולם ההצלחה, לכתוב בלוגים מעניינים בנושא האדריכלות, להיות בקשרים עם קבלנים ידועים ומעצבי פנים, להתראיין לכתבות מקצועיות בענף האדריכלות ועוד. אם תקפידו על כל העצות הללו, אין שום סיבה שהמשרד שלכם לא יהיה בעל שם.