התחרות העזה ברוב תחומי הפעילות מחייבת את כל החברות להשתמש בכל הכלים העומדים לרשותן כדי להרשים את הלקוחות, ובעיקר כדי לשמור את עצמן בתודעה של קהל היעד. אם בעבר אפשר היה "להסתפק" בייצור מוצרים איכותיים ובהקפדה על שירות ברמה גבוהה, היום גם השיווק חייב להתנהל באופן מקצועי – ולוגו חברה הוא חלק בלתי נפרד מכל אסטרטגיית שיווק.
אריזות ושקיות
השימוש הראשון של הלוגו של כל חברה הוא עם המוצרים שלה, וליתר דיוק לא על המוצרים עצמם אלא על האריזות ובמקרים רבים גם על שקיות ממותגות שעליהן מופיעים פרטי העסק.
המטרה במקרה זה ברורה: להבטיח זיהוי של החברה עם המוצר, כך שכשהקונים נהנים ממנו הם מקבלים תזכורת למקום שבו רכשו אותו. שקיות נייר או תיקי בד עם לוגו החברה מאפשרים ללקוחות לקחת איתם בנוחות את המוצרים שקנו – ויש סיכוי סביר שהם ימשיכו להשתמש בהם, וכך יהפכו למעין סוכני שיווק של העסק.
אתר אינטרנט ורשתות חברתיות
גם במרחב הדיגיטלי נעשה שימוש נרחב למדי בלוגו של החברה. הוא יופיע בראש כל עמוד באתר האינטרנט, וכדאי להוסיף אותו, באופן מושכל ומדויק, גם לתמונות ולווידאו שמעלים לרשתות חברתיות. בדרך זו הלוגו, והמסרים שהוא מעביר, זוכים לחשיפה גם אצל מי שעדיין לא הפכו ללקוחות החברה אבל כן מגלים עניין במוצרים שלה – ואם הם ייתקלו שוב בלוגו הוא כבר ייראה להם מוכר, דבר שמגדיל את הסיכוי להשלמת עסקה (באופן בלתי מודע כמובן).
חשבוניות, קבלות, מסמכים רשמיים אחרים
לוגו מעוצב היטב – כלומר כזה שהוא גם מקורי וגם פשוט, גם זכיר בקלות ולא פחות חשוב, נראה טוב בכל גודל – מוטבע גם על מסמכים מנייר: חשבוניות מס, קבלות, הזמנות, ניירות מכתבים ועוד. הוספת לוגו מוצלח לכל המסמכים הנ"ל משדרת רצינות ואמינות, שתי איכויות שתמיד כדאי שיהיו מזוהות עם כל חברה.
מוצרים ממותגים
עסקים רבים נוהגים לחלק מעת לעת מתנות קטנות – לעובדים, לספקים וגם ללקוחות. מוצרים ממותגים עם לוגו הם באופן טבעי אופציה מומלצת, וזאת משום שמקבל המתנה נחשף באופן קבוע לתזכורת לגבי המקור שלה. בדרך זו העסק מזוהה עם נתינה ונדיבות, וגם עם איכות – כשרצוי כמובן שהמתנה תהיה איכותית. בין האפשרויות הנפוצות: משחקי קופסה למיניהם (למשל ג'נגה), בקבוקי אלכוהול ואפילו מארזים, תיקי גב שהם גם צידניות, שמיכות לחוף, שייקרים, עציצים מלאכותיים, מטענים אלחוטיים ועוד ועוד.