מוצרי פרסום הם מוצרים לרוב לא מוצרים יקרי ערך יותר מידי, העוזרים לחברה מסוימת לפרסם את עצמה על ידי הפצתם של המוצרים לציבור. המון חברות גדולות משתמשות בשיטת מוצרי פרסום. בדרך כלל רק חברות גדולות יכולות גם להשקיע על פרויקט שכזה, ולרוב ההשקעה היא בטוחה, כיוון שהם יקבלו הרבה יותר בחזרה. מוצרי פרסום הם דרך שיווקית יעילה מאוד, המשמשת את שני הצדדים, ולכן האינטרס בדרך זו הוא אינטרס הדדי.
לאחר תהליך יצירת הלוגו קיימת היתרון בדרך השיווק של מוצרי פרסום, היא עצם העובדה שקהל רחב של אנשים מקבל את המוצרים, משתמש בהם, על המוצרים קיים עיצוב לוגו יוקרתי של החברה המפרסמת, או שמה, אנשים אחרים רואים את המוצר אצל האדם שמשתמש בו וכך התפוצה עולה, גם של המוצר, גם בניית הלוגו של החברה. הפרסום עולה, המודעות עולה והמטרה הושגה. הציבור נהנה מהמוצר שקיבל לרוב בחינם והחברה נהנית מעצם העובדה שהיא מתפרסמת יותר. מוצרי פרסום יכולים להיות כמעט כל דבר, שמשיות בקיץ יכולות להיכלל בתחום מוצרי פרסום, מצתים בקיוסק יכולים להיות מוצרי פרסום, כובעים, חולצות, כל מוצר בעצם יכול להפוך להיות בין מוצרי פרסום שקיימים.
הסיבה שרק חברות גדולות יכולות להרשות לעצמן להשתמש בדרך של מוצרי פרסום היא ברורה ומתמקדת על יכולת כלכלית נטו. רק חברות גדולות מאוד שמבוססות כלכלית היטב, בעלות סניפים רבים וביטחון כלכלי, יכולות להרשות לעצמן לשווק את שמם על ידי מוצרי פרסום, חברה דלת תקציב לא תוכל לעמוד בפרויקט של מוצרי פרסום, כיוון שאין לה מספיק כסף ומשאבים לכך. גם לא לכל חברה זה יעזור בקידום החברה והצלחת החברה, או במכירות שלה. רצוי להתייעץ עם אנשי פרסום ושיווק לפני שמחליטים על דבר כזה, כדי שחלילה לא נכניס חברה להפסדים רבים או לפשיטת רגל, דבר שמיותר לכל חברה במצב כללי טוב.