החל מ-1991 ועד שנת 2003 זהו ה- WEB 1.0 ראשית האינטרנט שמבוסס בעיקרון בשנים ההן על בניית והכנסת תוכן לאתרים ללא שום התייחסות לרצון של הגולשים.
כל בעל עסק או חברה פתח אתר אינטרנט ורצה למתג את עצמו בחלון הראווה הדיגיטלי עם אתר מרשים, עיצוב לוגו במיוחד שיפורסם בצמוד לתכנים של האתר וניסיון ליצור חשיפה טובה וגדולה.
30 שנה קודם, היה האינטרנט בכלל מגויס לצבא ארה”ב ושימש בעיקר כרשת תקשורת פנימית שלה. בשנות ה-80 הגיע גם לאוניברסיטאות ורק בשנות ה-90 נעשה לנחלת הכלל.
2004 היא שנת המהפכה הגדולה ברשת. כל הנושא של שיתוף תכנים ופלטפורמה טכנולוגית התחיל להיות מיושם ובין השאר גם מצד הגולשים עצמם.
עולם התוכן החדש למיתוג עסקים
עולם התוכן החדש כולל היום תגיות לתכנים שעושות פעולה כמו מנוע חיפוש למילים ומושגי מפתח. רשתות חברתיות המשמשות במה לשיתוף והעלאת תכנים. בלוגים ופוסטים המתפרסמים באתרים שונים כמו גם ברשתות חברתיות.
היום כל בעל עסק או חברה, פותח אתר אינטרנט, עושה עיצוב לוגו כדי שיזהו אותו עם היתרונות שלו ונוכח ברמת התוכן מול קהלי היעד והלקוחות הפוטנציאליים שלו.
מעבר לזה מתקיים כמובן מסחר ענף. פתיחת חנויות מקוונות, תצוגה וירטואלית של מוצרים, שיתופי פעולה, היכרויות עם שותפים עסקיים ויצירת הזדמנויות חדשות לבעלי עסקים.
רשת האינטרנט כמנוף לצמיחת עסקים
כל התקשורת און ליין היא יותר ממוקדת וחוסכת תהליכים. במקום להיפגש היום מדברים בצ’ט. מעבירים מסכמים דיגיטלית עם חתימות דיגיטליות שלא לדבר על בדיקת נתונים ומידע על כל תחום עסקי. הכול פרוש לפני המתעניינים באופן שמאפשר להם לעשות שימוש עסקי, לפנות לנישות חדשות, להמציא, ליזום וליצור קשרים עסקיים חדשים וכל זה רק ברשת.
האפשרויות האין סופיות המוצעות היום לכל בעל עסק או חברה, תורמות ברמה העסקית, מציגות את המתחרים שהיום הם חשופים יותר מתמיד (באתרים שלהם כמובן) וכל זה מוביל ליצירת עסקים יותר בריאים, יציבים ומתוכננים. כמובן שיש חשיבות יתרה לפנות אל חברת בניית אתרים להקמת אתר שיוביל לכך, אבל כאשר זה נעשה. השדרוג לעסק..גדול.
עיצוב לוגו כמו עסק זה לא דבר ספונטני
עיצוב לוגו כמו עסק, זה לא דבר ספונטני. היום כאשר כל התוכן מוצג ברשת, יש אפשרות לבחון ולבדוק כל דבר מכל מיני היבטים בגלל המידע הרב שקיים ברשת. גם פיתוח מוצרים חדשים או רכישה של מוצרים ובעצם כל פעולה מסחרית עסקית, ניתנת לבדיקה, לאימות, להשוואה ויש לזה השפעה על שיקולי צרכנות.
נדמה כי לעסקים אין תקופה יותר פורחת מזו. אתר אינטרנט טוב, מיתוג עסקי כולל עיצוב לוגו, קידום אורגני ונוכחות חיובית ברשת, מרימים היום עסקים קטנים ובינוניים לרמה ששום מציאות מלבד זו הדיגיטלית מאפשרת להם.
אין ספק כי האינטרנט מהלך קסמים על אתרים, על גולשים, על יזמים ועל אנשי עסקים. זהו בדיוק הזמן להיכנס לתהליך של מיתוג עסקי, לעשות עיצוב לוגו, למתג את עצמכם ולהתחיל לכוון לקהלי היעד שלכם.