מותג ועיצוב לוגו הולכים ביחד ומותג על הולך איתם כל הדרך אל הקופה למשל לואי ויטון שהתיק הכי קטן ופשוט שלו עולה 1,000 ש”ח ויש להם תיקים שעולים גם 30,000 ש”ח ויש הרבה מאוד נשים שלא יוותרו וירצו רק את הדבר האמיתי.
מותג העל הזה גורר אחריו אין סוף זיופים כולל עיצוב לוגו תואם לואי ויטון, רק שזה לא כל כך מצליח לזייפנים. מצד שני גם ללואי ויטון לא מצליח לעצור את הזיופים ויש האומרים כי עד היום נמכרו יותר תיקי לואי ויטון מזוייפים מאשר אמיתיים…
כאשר מישהו מוכר לך מוצר מזוייף, לא מדובר רק ב- עיצוב לוגו מזויף אלא גם בכל הסממנים של המוצר המקורי. ההמלצות אגב של לואי ויטון לצרכנים הם לרכוש לואי ויטון מהאתר, ואם הוא בוחר אחרת מאוד יכול להיות שהוא יקבל בדואר תיק של צ’אנג מאי הו, שזה בכלל חיקוי של איזה סיני שאפתן אבל ממש לא הויטון עצמו.
הלוגו אגב של תיקי לואי ויטון נמצא על הרוכסן. המקום הכי סמוי של הלוגו הנכסף, ואם הוא לא שם, אז זה צ’אנג ההוא…
אפל מתלוננת על אמזון- זיופים ברשת!
זיופי עיצוב לוגו הם חלק מאקט כולל של זיוף מוצרים. הדבר הראשון שכל צרכן מחפש במוצר כדי לאמת אם הוא מותג זה את הלוגו.
ממש לאחרונה, כך עפ”י גלובס הגישה חברת אפל תביעה בבית המשפט הפדרלי בארה”ב נגד חברה מניו ג’רזי בטענה שהיא משווקת לאמזון כבלים ומטענים של ניידים המתחזים להיות אפל והם לא.
מדובר בחברה בשם מובייל סטאר המטביעה על מוצרים באיכות נחותה את הלוגו של אפל בדמות התפוח. המוצרים האלה אגב התגלו כמסוכנים והם מתלקחים ויכולים לחשמל.
אפל לא רוצה שיזייפו את המותג ואת עיצוב הלוגו שלה לא רק בגלל המוצר המזויף הנחות הזה אלא בכלל. מלחמה נגד זיופים לא חדשה לה, וזה רק עוד יצרן מזייף שהיא תנהל מולו מלחמה וגם תנצח. חשבו שהשקעתם ופניתם אל חברה המתמחה בתחום בניית אתרים ומישהו מעתיק לכם את האתר? חשבו על אפל…
חברת אפל בעצמה רכשה את המוצרים כדי להבין איך הם מגיעים לאמזון וממי.
אמזון נגד זיופים
אבל למרות שאמזון היא לא צד בתביעות על מוצרים מזוייפים שכן היא רק מתווכת בין ספקים לצרכנים והיא לא יכולה לבדוק כל מוצר שמגיע אליה היא הכריזה כי שנת 2017 תוקדש למלחמה בזייפנים שגורמים לכלכלה האמריקאית כל שנה נזק של 500 מיליארד דולר לפי כתבות שונות שקיבלו חשיפה עקב תהליך נכון של פרסום בגוגל למידע זה.
במשך שנים לא לקחה אמזון צד במלחמת הזיופים הזו למרות שהם שגשגו באתר שלה , אבל אחרי ששיווק סחורות של ליגת הבייסבול העולמית וליגת הכדורגל הארצית נתקעו במו”מ בגלל חוסר השליטה של אמזון במוצרים מזוייפים, החליטה גם היא להילחם בתופעה ואף הקימה צוותים באירופה ובארה”ב שיעבדו מול יצרניות המותגים על מערכת רישום נגד זיופים בתקווה שהמערכת גם היא לא תזוייף…