
במידה שאתם רוצים לדעת עוד על עיצוב לוגו עצמאי ומעניין אותכם הרצון לנסות, לקחנו לשיחה את המעצבות המוכשרות שלנו שיתנו לכן מספר טיפים ללוגו מוצלח:
- מתחרים – במה אתם עוסקים? מי העסקים האחרים שעוסקים בתחום שלכם? הבנה של מי מתמודד ממכם תעניק לכם גם השראה ללוגו וגם מה יבדל אתכם מהם. תחשבו גרפית, תחשבו על הפונט. תחשבו… איך אתם ייחודים מכל השאר, איך באותו הרגע שללקוח תהיה הבחירה של איזה מוצר או שירות לבחור – הוא יבחר בשלכם.
- המסר הוא המלך – מקלוהן דיבר על התפתחות הטכנולוגיה והשפעת הטלוויזיה על דעת הקהל וכך קבע שהמדיום הוא המסר, זאת הגישה גם כאשר מדובר במסר השיווקי שלכם, מה אתם רוצים להעביר ללקוחות? על מה המספר שלכם מדבר? מהו סוג החברה שלכם ואיך המתחרים שלך מפיצים את המסר שלהם? הבנה על אופי כתיבת המסר וטרגוט חכם של קהל היעד יהפוך את המסר שלכם למוצלח, קולע שעובד.
- בלי באלגן – Less is more מכירים את המשפט? ככה זה גם שמעצבים לוגו, הלוגואים הזכורים ביותר הם הלוגואים הפשוטים, אתם חושבים על תפוח מה עולה לכם בראש? חברת אפל, בא לכם המבורגר? אוטומטית קופץ מקדונלד'ס הדוגמאות הן אינסופיות ומה מייחד את כולם? העיצוב שלהם פשוט, נקי ופונקציונלי. לוגו איכותי הוא לוגו שיש לו אפקט חזק בלי יותר מדי טררם.
- שם זה פקטור – התאמה של שם העסק ללוגו יכולה להזניק את העסק שלך ולמנף אותו קדימה. תעצבו לפי שם העסק, תתאימו את הלוגו למה שאתם משדרים כך שלקוחות חדשים ידעו בדיוק מה אתם מפרסמים. חשבו על עיצוב לוגו שמותאם בדיוק למטרות שלכם!
- אחידות – לוגו צריך להיות ברור בכל גודל, בכל צבע, בכל צורה. כדי לשמור האחידות שלו תנאי הכרחי הוא סקיצה בצבע אחד. שמירה על התנאי הזה באמצעות תוכנות גרפיקה על בסיס ווקטורי יעניקו ללוגו שלכם מראה מנצח, גם פעם מחדש.
- תועלת במרכז – תצהירו בגאווה על מה העסק שלכם, שימו אותו במרכז ותבליטו אותו. תראה את החוזק המרכזי שלכם שעושה אותם מוצלח ותדגישו את היתרונות הבולטים שלכם. ככה זה מיתוג וכך תוכלו להפוך אותו למותג ולהניף רווחים.
- מקוריות – אל תשתמשו באלמנטים מוכנים, תהיו ייחודים ותחשבו מה אתם רוצים להציג לקהל שלכם. כשהם יראו את ההשקעה שלכם הם יהפכו מקהל פוטנציאלי לקהל רלוונטי.
עיצוב לוגו עצמאי יכול להיות משימה לא פשוטה בכלל, קריאה ויישום של הטיפים האלו יעזרו לכם להפוך את הלוגו שלך לטוב עוד יותר. בהצלחה.





