מיתוג עסקי לחשמלאים- מה צריך לדעת?
לא רק עסקים מעוניינים במיתוג כי אם גם בעלי מקצוע, אשר מעוניינים ביותר לקוחות. עולם המיתוג הפך לאינטגראלי ומשמעותי גם לבעלי המקצוע, כאשר עובדה זו, מתייחסת גם עבור מיתוג לחשמלאים. את תורת המיתוג, ניתן לראות בכל מקום. עבור בעלי מקצוע כגון חשמלאים, המיתוג הופך לפרויקט אישי ורבים מנסים להצליח בכוחות עצמם. חלק מהחשמלאים, פונים לחברות שיווק אשר מתמחות במיתוג, בכדי לטפס למעלה ולהגיע לראש רשימת בעלי המקצוע המומלצים.
כאשר חברת שיווק לוקחת על עצמה פרויקט של מיתוג לחשמלאים, היא עורכת סקר שוק, על פי אזורי השירות של החשמלאי, פילוח הלקוחות הפוטנציאליים, מיתוג באמצעות, בניית לוגו, כרטיסי ביקור, בניית וקידום אתר, פרסום בפורטלים של בעלי מקצוע וכמובן, כאשר מדובר באתר אינטרנטי של חשמלאי, ההתמחויות בתחום החשמל יצוינו בו. כתיבה שיווקית ואינפורמטיבית באתר הינה חשובה וכן, ממשק שיהיה ידידותי למשתמש.
היום ניתן למתג כל דבר ובמיוחד בעלי מקצוע
ראשית, חברת שיווק, תכין תכנית שיווק מתאימה לחשמלאי אשר מעוניין להתפרסם באמצעות מיתוג לחשמלאים. בגלל שקיימת הום קפיצה טכנולוגית, השימוש במיתוג החל לתפוס תאוצה רבה יותר, כך שניתן היום למתג כל דבר כמעט. יש לבנות מיתוג נכון שייתפס בעיני קהל הלקוחות, בעל מקצוע כמו חשמלאי, הינו אמנם שירות מבוקש אך יחד עם זאת, התחרות גדולה. יש לבדוק באתר לדוגמא, אם תכני האתר מובילים את הגולש לייצר פנייה עם החשמלאי. הגדרת היעד חשובה בשלבים השונים של המיתוג.
שאלות שכל חשמלאי חייב לשאול את עצמו לפני שהוא מתחיל עם פעולות המיתוג
אם חשמלאי מעוניין לבצע מיתוג לחשמלאים, הוא יהיה חייב לשאול את עצמו כמה שאלות מהותיות ואלה הן:
- מה מעניין את הלקוחות ומה אף חשמלאי לא ביצע עד היום או לא סביר שיבצע?
- האם בענף שלי אני יכול לפעול אחרת אם כולם רציניים, אולי כדאי שאשדר קלילות. למשל אם כולם פועלם באופן יותר בירוקראטי, אולי אהיה יותר שירותי וענייני?
- אם כל החשמלאים עובדים בשעות קבועות, אולי אני אחרוג מהם ואעבוד בשעות אחרות? שעות שאינן מקובלות?{שירותי חירום למשל}
- האם ישנם דברים בענף החשמלאות שאף אחד לא מבצע ואולי דווקא אנ אבצע אותם?
ועוד שאלות כאלה ואחרות שניתן יהיה לבדל את האתר, השירות וההתנהלות של אותו בעל מקצוע. פנייה למשרד שווק אשר עוסק במיתוג וכזה שיש בו מחלקות שונות, תגרום לחשמלאי להתקדם מהר יותר ולהגיע ליעד שהציב לעצמו.
תוכן לאתרים של בעלי מקצוע מיועדת בין היתר לאתרי הבית של מתקיני מזגנים, מעצבי גינות נוי, מטפלים הוליסטיים, חשמלאים, קוסמטיקאיות וכדומה. מטרת הכתיבה היא לחשוף בפני הגולש תכנים רלוונטיים ועדכניים אודות התחום המקצועי בו עוסק האתר, וזאת לצד תכנים שיווקיים שמטרתם לייצר לידים ופניות לאיש המקצוע – בעל האתר.
ראו עוד: עיצוב לוגו לעסק | לוגו




