אתה משקיע את החיים שלך בעסק, כסף, זמן, חלומות גדולים, לא התפשרת על כלום. ובצדק. אז למה כשזה מגיע לפרסום, חלון הראווה לעסק שלך, הדרך שבה הלקוחות שלך יוצרים אינטראקציה, הדרך שבה הם רואים את החנות שלך! למה שכאן תתפשר? אתה לא.
מקצועיות היא צעד ראשון, בג’נסיס מחלקות שונות שילוו את העסק שלך בתהליך השיווק לפי שלבים שונים ויוודאו שהעבודה מתבצעת על הצד המקצועי ביותר. שלב אחד הוא בניית האסטרטגיה, ביחד עם אנשי המקצוע המובילים בתחום העסק שלך יעבור תהליך למציאת היתרונות על פני המתחרים, ניתוח הקהל וניתוח המתחרים, כך נוכל לנצל את היתרונות ולהבליט אותם בצורה אפקטיבית ללקוח.
שלב נוסף הוא הקידום און-ליין, ג’נסיס מצטיינת בפרסום וקידום ברשתות חברתיות, ביצירת תוכן לרשת וכשבראש המחלקה שלנו לקידום אתרים בגוגל, עומד מנהל מחלקת PPC בגוגל ישראל לשעבר, תוכל להיות בטוח שגם כאן, אתה מוקף בצוות המקצועי ביותר.
מיתוג וקראייטיב הם עוד שלב חשוב בהתקדמות העסק שלך. בעולם של היום, אדם נתקל בממוצע בכ-3000 מסרים פרסומיים ביום (!). כדי שהמותג שלך יהיה בולט וזכיר כך גם חייב להיות הלוגו. נאפיין את החברה ונמצא מה המסר החזק ביותר אותו אנחנו רוצים להעביר ללקוח. צוות העיצוב הכל כך מוכשר שלנו ידאג ללוגו בהתאמה אישית, בדיוק כמו שחלמת. מפתחי האתרים שלנו מתמחים בבניית אתרים בהתאמה אישית מלאה ובהתאם לצרכי המותג, כמובן לאחר אפיון היתרונות של החנות והצגתם בצורה בולטת באתר.
גם באמינות אין סיבה שתתפשר, ג’נסיס היא חברה מוכרת כ-GOOGLE PARTNERS ומחזיקה בתו אמון הציבור המחייב אותנו לשקיפות מלאה ולהגינות וליושר בעבודה עם הלקוחות.
ג’נסיס מיתוג עסקי, שהוקמה ב2007, מנוסה בצורה העמוקה ביותר מול עולם האינטרנט הגדול והקידום בו. החברה צמחה ביחד עם ההתעצמות הדיגטלית העולמית, היד שלנו 365 ימים בשנה על הדופק, מעודכנים בשינויים הבלתי פוסקים, ומכירים את המערכות עד לדקויות הקטנות ביותר. כך תוכל להיות בטוח שהעסק שלך מקודם על ידי מישהו עם נסיון מוכח ותוצאות, ותוכל בעצמך לראות עד כמה זה עובד.
ג’נסיס יודעת לעבוד מול עסקים בכל הגדלים ובתקציבי פרסום שונים. ביחד, נמצא עבורך את התקציב המתאים ביותר עבורך ועבור העסק שלך.
כמובן שזה רק על קצה המזלג, בעזרת כל אלה תקבל את הבטחון והשקט עבורך, לתת לנו לעבוד, ולהתחיל לראות תוצאות, כי ההצלחה שלך היא ההצלחה שלנו. ו-לא, זו לא קלישאה, זו העבודה.
גוגל ADWORDS- מה זה ולמה זה?
גוגל אדוורדס היא מערכת הפרסום און ליין מבית גוגל העולמית. מערכת זו מאפשרת לנו לפרסם מודעות און ליין ומציעה שתי דרכים עיקריות לעשות זאת. האחת, היא פרסום מודעה של העסק שלנו בדף החיפוש של מילים מסוימות באתר גוגל. כלומר לנו יש אפשרות לקנות מודעה שתופיע ספציפית למי שיקיש בשורת החיפוש באתר גוגל את המילים “חנות תאורה בחיפה” (או כל ביטוי אחר שנבחר).
דרך נוספת עבור פרסום בגוגל אדוורדס היא באמצעות באנרים, אותם פורשת המערכת של גוגל במקומות שונים ברחבי האינטרנט. כלומר מודעות תמונה או וידאו שיוצגו באתרים שונים הרלוונטיים לעסק שלנו. לדוגמה, פרסום של חנות לגופי תאורה תוכל להופיע באתרים לעיצוב הבית.
גוגל, כמו פייסבוק אוספת מידע עצום על משתמשי האינטרנט בכל רחבי העולם וכך, בעזרת המידע שהיא אוספת על אנשים, מאפשרת למערכת האדוורדס להציג את המודעה שלנו לקהל לקוחות רלוונטי עבורנו. המערכת מאפשרת לנו להרכיב את הקהל לו נרצה להציג את המודעות כך שנוודא שלא יוצגו למי שלא לקוח פוטנציאלי ולא נבזבז את הכסף שלנו בהצגת מודעות לנערים בגילאי ה14 שככל הנראה, לא רוכשים גופי תאורה.
כדי לבחור את את הקהל הרלוונטי ביותר לעסק, יש כמה אפשרויות שנוכל לנצל בתוך המערכת. האחת היא “טרגוט” אנחנו מרכיבים את הקהל שלנו ובוחרים למי יוצגו המודעות שלנו לפי נתונים דמוגרפיים, גיל, מקום מגורים (רלוונטי במיוחד לחנות התאורה) תחומי עניין ונוספים. באמצעות הטרגט הנכון נוכל להגיע לקהל ששווה לנו מכירות.
דרך נוספת ויעילה במיוחד המתאפשרת לנו באמצעות הפלטפורמה של גוגל היא רימרקטינג, אנחנו יכולים להגדיר שכל מי שילחץ על קישור המודעה שלנו “יצבע” כחלק מהקהל שלנו ובכך נוכל לעשות לו שיווק חוזר ( remarketing ) בפלטפורמות השונות ברשת ולדאוג שיועברו אליו המסרים השיווקים אותם אנו רוצים להעביר.
יתרון נוסף של המערכת של גוגל היא העלאת המודעות, “לשחק במגרש של הגדולים”. הופעה בגוגל, בדירוג מוביל היא נוכחות רשתית חשובה הממתגת את העסק ועוזרת לתפיסה חיובית יותר אצל הלקוח.
בעזרת פרסום בגוגל נוכל להציג במודעה את הכתובת של החנות, מספר טלפון ונוכל להציג אותה רק בשעות בהן העסק עובד כדי שנוכל לענות לפניות הלקוחות. בעזרת תכנון אסטרטגיה ועבודה נכונה ניתן להגיע באמצעות פלטפורמה זו לתוצאות רלוונטיות בהתאם למה שנגדיר ולמיתוג העסק.